بلاگ

گذری بر سالن عقد گندم و امکانات آن

25 اردیبهشت 1400 | مراسم

سالن عقد گندم یکی از سالن‌های برتری می‌باشد که امروزه میزبان مراسم عقد، بله‌برون و نامزدی زوج‌های جوان است. باید در نظر داشت که انتخاب یک سالن عقد شیک و رویایی که با دیزاین خاص و سفره عقد دل‌فریب بتواند چشم همگان را به خود جلب نماید، خواسته بسیاری از زوج‌ها و جوانان است. خانه عقد گندم به مدیریت الهه علیقلی و علیرضا سلیمانیان توانسته است تا نیاز مخاطبان خود را شناخته و هر آنچه که آنها نیاز دارند را فراهم آورد. اگر نیاز به محیطی لوکس یا حتی سنتی و مدرن دارید، این سالن عقد مینیمال می تواند برایتان آماده نماید. سالن عقد ویلایی تنها یکی از امکاناتی است که در سالن عقد گندم برای شما فراهم آمده است تا یک مراسم خاص و رویایی داشته باشید. به جرات می توان بیان داشت که این مورد بهترین سالن عقد در یوسف آباد می‌باشد. در ادامه با برخی از ویژگی‌های این سالن بیشتر آشنا خواهید شد.


 

آشنایی با برخی از ویژگی های سالن عقد گندم:

 بسیاری از زوجین و خانواده‌ها برای اینکه مراسم به صورت آبرومندانه‌ای برگزار شود، در انتخاب سالن عقد وسواس و دقت نظر زیادی به خرج می‌دهند. از همین رو در سالن عقد گندم تلاش شده است تا به تمام این موارد توجه شود تا دغدغه دو طرف برطرف گردد. در زیر برخی از ویژگی‌های منحصر به فرد این سالن شیک و زیبا ذکر شده است که می‌تواند بیانگر وجه تمایز این سالن با سایر سالن های مشابه باشد:

  • محل فیزیکی سالن:

سالن عقد گندم یک سالن عقد در یوسف آباد می‌باشد که در مکانی آرام، ساکت و کم رفت و آمد واقع شده است. در واقع در این محل در تایم‌های شلوغ شما با مواردی همچون ترافیک، سر و صدای زیاد و مواردی از این قبیل روبرو نمی‌شوید. اینکه محل قرارگیری تالار شامل محدودیت های طرح ترافیکی نباشد و مهمان ها بتوانند به سهولت خود را به تالار برسانند از جمله مواردی است که می‌بایست به آن دقت نمود.

  • ظرفیت سالن:

سالن عقد گندم محیطی را فراهم آورده است که بتوان در آن میزبان مهمانی‌هایی چون عقد، نامزدی، بله‌برون و مواردی از این قبیل شد. به عبارت دیگر مدیریت این سالن عقد زیبا سالن های مختلف برای مقاصد مختلفی چون پذیرایی، سرو شام/ناهار و برگزاری خطبه عقد در نظر گرفته است. همچنین در این سالن بین صندلی ها و میزها فضای کافی برای عبور و مرور مهمان‌ها و خدمه پذیرایی وجود دارد که باعث مشکل برای مهمان‌ها نشود. در انتخاب یک سالن عقد خوب همواره باید تلاش نمایید تا از لحاظ تعداد مهمان شما با ظرفیت سالن، سنخیت وجود داشته باشد.

  • بودجه:

بی‌شک یکی از مهم‌ترین فاکتورها در زمان رزرو سالن، بحث هزینه آن است. یکی از ویژگی‌های خوب سالن عقد گندم این مورد می باشد، که شما می توانید نیازهای خود را بر اساس بودجه خود سفارشی نمایید و در این مورد، سالن نیز انعطاف لازم را با شما خواهد داشت. به عبارت دیگر شما می توانید نحوه دکوراسیون، نوع پذیرایی و نورپردازی را تغییر داده و انتظار داشته باشید که از هزینه‌های تمام شده انتهایی شما نیز کاسته شود.

  • سفره عقد:

در سالن عقد گندم به دیزاین سفره عقد و فاکتورهایی که می‌بایست بر روی آن قرار گیرد، بسیار توجه شده است. از همین رو مدیران این سالن از متخصصین دکوراتیو حرفه ای برای دیزاین استفاده نموده‌اند. بکارگیری ظروف تازه، تمیز و مدرن، استفاده از شمع، بادکنک، بلور و آینه در کنار یکدیگر باعث شده است که این سالن از هر لحاظ بی‌نظیر و تک به نظر برسد.  همچنین برای خاطره‌انگیز شدن این روز در سالن عقد گندم از نورپردازی‌های گرم و زیبایی استفاده شده که ضمن خاص کردن محیط؛ میل و جنب و جوش مهمان‌ها را نیز افزایش دهد تا دچار خستگی و خمودگی نشوند.

  • جای پارک و اتاق انتظار:

یک سالن عقد خوب و حرفه‌ای می بایست زمینه رفاه مهمان‌ها را در هر شرایطی فراهم آورد. دارا بودن اتاق آرایش، اتاق انتظار، اتاق رختکن، جای پارک مناسب، سرویس‌های بهداشتی و مواردی از این قبیل جز فاکتورهای مهم در هر سالن عقدی است. خوشبختانه در خانه عقد گندم از قبل به این موارد پرداخته شده است و شرایطی را فراهم آورده که مهمان‌های شما دچار عذاب نشوند.

  • پذیرایی:

  •  

  • نوع پذیرایی، کیفیت غذاها و نحوه برخورد پرسنل، تمیز بودن آنها و منظم بودن آنان، از دیگر المان‌هایی است که در انتخاب یک سالن خوب باید به آن توجه داشته باشید. کادر پذیرایی ضمن رعایت پروتکل بهداشتی در حین سرو و پذیرایی لازم است تا خوش برخورد باشند و تلاش نمایند تا تمام احتیاجات مهمان را برآورده نمایند. همچنین کیفیت غذاها باید به گونه‌ای باشد که با اکثر مزاج‌ها و ذائقه‌ها سازگار باشد. برخی از خانواده‌ها مایل هستید که در کنار منوی ایرانی از برخی از غذاهای فرنگی نیز استفاده شود که در سالن عقد گندم این مورد نیز مورد توجه قرار گرفته است.

  • امکانات جانبی:

  • مواردی که تا به اینجا در مورد آنها صحبت شد، در اکثر سالن‌های عقد مشاهده می‌شود اما در سالن عقد گندم، شما برخی از امکانات دیگری را مشاهده می‌نمایید که آن را بینظیر می‌کند. از جمله این موارد می توان به گروه موزیک و دیجی، فیلمبرداری و آتلیه، مزون لباس و سالن آرایش و گزینه‌هایی از این قبیل اشاره کرد. در واقع شما با انتخاب یک سالن خوب؛ هر آنچه را که نیاز دارید به دست خواهید آورد و دیگر درگیر هماهنگی‌های قبل از مجالس نخواهید بود. از سوی دیگر زمان خود را بابت رفت و آمد صرف نمی نمایید.

خلاصه:

به صورت کلی اگر مایل هستید تا برای مراسم خود یک سالن عقد خاص و رویایی انتخاب نمایید، لازم است تا همواره به موارد زیر توجه داشته باشید:

  • نورپردازی سالن عالی باشد و کل فضا را به خوبی پوشش دهد.
  • سیستم صوتی سالن بی‌نقص باشد، به گونه ای که کل سالن بتوانند صدا را بشنوند و بلندی صدا برای آنها مزاحمت ایجاد نکند.
  • دارای دکوراسیون خوبی باشد و محل‌های مناسبی جهت عکسبرداری در نظر گرفته شده باشد.
  • دارای خدمات جانبی اضافی نیز باشد تا دغدغه زوجین را کاهش دهد.
  • دارای سالن‌های مختلفی باشد که مهمان‌ها در آنجا احساس راحتی نمایند.
  • دارای سیستم تهویه مناسب برای فصل گرما و سرما باشد.