بلاگ

انتخاب سالن عقد گندم برای مراسم عقد

27 اردیبهشت 1400 | مراسم

سالن عقد گندم یک سالن زیبا و شیک در بهترین نقطه تهران است که هر آنچه یک زوج خاص به آن نیاز دارند را فراهم نموده است. خانه عقد گندم به مدیریت الهه علیقلی و علیرضا سلیمانیان از بهترین و لوکس‌ترین المان‌ها برای تزیین و برگزاری جشن‌ها استفاده می‌کند. این سالن عقد شیک دارای امکانات متعددی می‌باشد. از جمله ویژگی‌های آن می‌توان به دارا بودن سالن عقد ویلایی، سالن عقد مینیمال و سفره عقد رویایی اشاره نمود. در ادامه می‌توانید با این سالن و امکانات آن بیشتر آشنا شوید.

انتخاب سالن عقد گندم:

این سالن عقد در یوسف آباد واقع شده است و می‌تواند پذیرای مهمان‌های شما برای مراسم‌هایی چون بله برون، عقد و نامزدی باشد. در زمان برنامه‌ریزی برای اینگونه جشن‌ها قطعا انتخاب یک سالن بسیار مهم می‌باشد. برخی از افراد سالن‌های سرپوشیده و برخی دیگر سالن‌هایی که دارای فضای باغ است را می‌پسندند. اما این بین سالن عقد گندم توانسته است خواسته هر دو گروه را برآورده کرده و یک سالن بینظیر را فراهم آورد که همگان به دنبال آن هستند. اما شاید برای شما نیز جای سوال باشد که چرا این سالن جز سالن‌های برتر است؟ در زیر تلاش شده است تا از جنبه‌های مختلف به این پرسش پاسخ داده شود:

  • قیمت مناسب:

بدون تردید در هر مراسمی، قیمت تمام شده سالن، یک فاکتور مهم می‌باشد. در سالن عقد گندم، قیمت منوی غذا، سفره عقد، گل‌آرایی و غیره همه به صورت منصفانه‌ای تعیین شده است. در تهران عموما از این منظر سالن‌ها را می توان در یکی از دسته‌های لوکس، رده پایین و خوش قیمت در نظر گرفت. اما سالن عقد گندم با اینکه امکاناتی در حد سالن‌های برتر و لوکس دارد اما دارای قیمت منصفانه‌ای است. همین امر باعث می‌شود تا افراد زیادی به سراغ آن بروند.

  • مدیریت خوب:

همانگونه که در بالا ذکر شد، خانه عقد گندم به مدیریت الهه علیقلی و علیرضا سلیمانیان در حال فعالیت می‌باشد. مدیریت بی‌نقص، زمانبندی عالی و دارا بودن تیم حرفه‌ای همگی در کنار هم باعث می‌شود تا خانواده‌ها نگران برگزاری جشن نباشند. مدیریت این سالن شیک تلاش نموده است تا با بکارگیری دیزاین عالی، تیم کارآمد و صبور و فراهم آوردن امکانات رفاهی خواسته تمام عروس خانم‌ها و آقا دامادها را برآورده نماید. استفاده از یونیفرم‌های یکسان برای عوامل سالن، تمیزی سالن، برخورد مودبانه و آبرومند، ظروف زیبا و غیره تنها برخی از مواردی هستند که مدیریت سالن برای زوجین فراهم نموده است.

  • ظرفیت سالن:

تعداد میزها و صندلی‌ها در سالن های پذیرایی یک فاکتور مهم می‌باشد. البته باید در نظر داشت که سالن عقد گندم برای مراسم عقد و بله برون و غیره فضای مناسبی را ارائه می‌دهد. این فضا شامل مواردی همانند، فضای مناسب برای پارک ماشین‌ها، فضای رقص و پایکوبی، صندلی برای نشستن مهمان‌ها، فاصله خوب بین میزها، فضای صرف ناهار و شام، فضای برگزاری مراسم عقد و غیره می‌باشد. با توجه به اینکه خانه عقد گندم دارای سالن عقد ویلایی نیز می‌باشد لذا می‌توان با توجه به فصل برگزاری مراسم از محیط های مناسبی نیز استفاده کرد.

  • دکوراسیون:

زیبایی یک سالن مینیمال، شیک بودن  و خاص بودن آن تا حد زیادی به دیزاین آن وابسته می‌باشد. استفاده از گل‌های زیبا، آینه کاری، رنگ‌های مناسب، نورپردازی و تزئینات سقف و دیوار تنها بخشی از امکانات ویژه سالن عقد گندم می‌باشد. استفاده از فاکتورهای براق در سفره عقد، لوسترهای بلند و رنگی؛ تمیزی و جدید بودن ظروف همگی می‌توانند باعث خاص بودن یک سالن عقد شود که در سالن عقد گندم این موارد در نظر گرفته شده است.

  • منوی غذا:

این مورد نیز جز فاکتورهای مهم برای خانواده‌ها است. قطعا میزبانان دوست دارند که مهمان‌های آنان نسبت به منوی غذا، نحوه سرو آن و کیفیت غذاها احساس خوشایندی داشته باشند. شما در سالن عقد گندم می توانید غذاها را بررسی کرده و پس از تست اقدام به عقد قرارداد نمایید. در این سالن از انواع منوهای غذاهای ایرانی و فرنگی استفاده می‌شود. همچنین در طول مهمانی نیز نوشیدنی‌های سرد و گرم بسیاری ارائه می‌شود.

  • سیستم صوتی خوب:

موسیقی، دیجی و سیستم صدای خوب موجب می‌شود تا مهمانی شما گرم‌تر باشد و مهمانان نیز جنب و جوش بسیاری داشته باشند. از همین رو در سالن عقد گندم از دیجی های باسابقه و حرفه‌ای استفاده شده است که فضای خوبی را برای شما عزیزان ایجاد نمایند. همچنین باید در نظر داشته باشید که سیستم صوتی در این سالن به گونه‌ای است که موجب ایجاد آزار برای همسایگان نخواهد شد.

  • محل سالن:

با توجه به اینکه سالن عقد گندم در منطقه‌ای خوش آب و هوا و آرام واقع شده است لذا بدون نگرانی شما می‌توانید جشن خود را در آن برگزار نمایید. دسترسی به این سالن به راحتی امکان پذیر است و مهمان‌ها قادر خواهند بود تا در سریع‌ترین زمان ممکن خود را در جشن حاضر نمایند.

سالن عقد گندم سال‌ها تجربه برگزاری جشن و مراسم‌های حرفه ای را دارد. این سالن از چندین سالن فرعی تشکیل شده است که محیط‌های مجزا با کاربردهای مختلف را ارائه می‌دهد. مدیریت این سالن خاص تلاش نموده است تا پاسخگوی هرگونه نیازی باشد. لذا افرادی که به دنبال فضاهای سنتی/ مدرن / کلاسیک و غیره هستند، می‌توانند هر آنچه را که نیاز دارند در این سالن مشاهده نمایند. همچنین این سالن در برابر نیازهای عروس خانم‌ها و آقا دامادها انعطاف پذیر است. با توجه به توضیحات و امکاناتی  که این سالن ارائه می‌دهد، می‌توان بیان داشت که سالن مذکور جز خوش قیمت‌ترین سالن های موجود می‌باشد.

جمع بندی:

مراسم عقد یکی از خاص‌ترین روزها در زندگی هر فرد است. لذا زوجین تمایل دارند تا همواره بهترین فاکتورها را در کنار یکدیگر جمع‌آوری نمایند که این روز به خوبی در خاطره‌ها ثبت شود. از همین رو سالن عقد گندم نیز تلاش نموده است که هر آنچه زوجین به آن نیاز دارند را در کنار یکدیگر فراهم آورد. به طور مثال این سالن دارای فضای مناسب برای آرایش، تغییر لباس، استراحت، پارک ماشین و غیره می‌باشد. همچنین فضای سالن دارای گل‌های زیبا، نورهای گرم و سیستم صوتی عالی است تا جشن در بهترین حالت ممکن برگزار گردد. اگر به دنبال یک سالن خاص و زیبا می‌باشید، حتما از امکانات سالن مذکور دیدن نمایید.