بلاگ

بررسی ویژگی های سالن عقد گندم

11 خرداد 1400 | ازدواج

سالن عقد گندم یکی ازسالن‌های عقد زیبا در منطقه یوسف آباد می‌باشد که با توجه به امکاناتی که ارائه می‌دهد، به عنوان یک سالن عقد شیک در تهران شناخته می‌شود. خانه عقد گندم به مدیریت الهه علیقلی و علیرضا سلیمانیان در حال حاضر دارای سالن عقد ویلایی و سالن عقد مینیمال است که تقریبا توانسته است نیازهای تمام افراد با هر نوع سلیقه‌ای را برآورده سازد. این سالن عقد در یوسف آباد به دلیل مکان خوب تالا، کیفیت بالای غذاها و فضای مناسب عقد و پذیرایی توانسته است نظر عروس و دامادهای سخت‌پسند نیز به دست آورد. در این مقاله قصد داریم تا در خصوص سالن عقد گندم و ویژگی‌های آن بیشتر صحبت نماییم.

آشنایی با ویژگی های سالن عقد گندم:

به صورت کلی ویژگی این یالن عقد مینیمال و شیک را می‌توان در موارد زیر دسته‌بندی نمود:

  • فضای سالن عقد گندم بسیار متنوع و زیبا است، برای افرادی که محیط‌های سنتی را می‌پسندند یا افرادی که به طرح‌های کلاسیک، مدرن و مینیمال علاقه دارند، مناسب‌ترین گزینه‌ها را فراهم آورده است.

  • در این سالن عقد شیک، شما می‌توانید یک فضای مناسب و راحت برای ارائه وعده‌های شام یا ناهار را مشاهده نمایید که مهمان‌ها به راحتی در کنار یکدیگر نشسته و غذا میل نمایند.

  • در این سالن مینیمال به نورپردازی نیز توجه بسیاری شده است لذا از رنگ‌های گرم و زنده استفاده شده تا به فضا احساس خودمانی بودن و شور و شوق بیشتری دهد.

  • سیستم صوتی این سالن عقد زیبا از هر لحاظ عالی می‌باشد و فضا و محیط خوبی را برای رقص و شادمانی فراهم می‌آورد.

  • سفره عقد در سالن عقد گندم دارای بهترین المان‌ها می باشد تا هر گونه سلیقه‌ای با دیدن آن ذوق زده شود. استفاده از گل‌های زیبا، بلور، آینه و غیره موجب می‌شود تا سفره خاطره‌انگیزی برای زوجین باشد.

  • انتخاب یک سالن عقد خوب:

    با توجه به اینکه عقد یک روز خاص در زندگی هر فردی است، قطعا وی ترجیح می‌دهد تا بهترین انتخاب را در این روز داشته باشد. برخی از افراد سالن‌های سرپوشیده و برخی دیگر باغ را می‌پسندند. برخی از اشخاص به دنبال سفره‌های خاص هستند اما مدیریت این سالن شیک، تلاش نموده است تا تمام موارد مورد نیاز عروس خانم‌ها و آقا دامادها را فراهم آورد تا کمتر دغدغه فراهم آوردن اینگونه تمهیدات را داشته باشند. لذا چه خواهان باغ باشید یا محیط بسته را بپسندید در سالن عقد گندم می‌توانید به خواسته خود دست یابید.

    برخی از ویژگی‌های منحصربفرد سالن عقد گندم در زیر درج شده است که می‌توانید مشاهده نمایید:

  • این سالن آماده برگزاری جشن‌های شما در هر فصل و آب و هوایی است:

  • با توجه به اینکه در سالن عقد گندم، سالن‌های مختل برای اهداف مختلف تعبیه شده است لذا شما می‌توانید بدون دغدغه در خصوص شرایط آب و هوایی میزبان مهمان های خود باشید.  استفاده از تهویه خوب، وسایل گرمایشی و سرمایشی مناسب موجب می‌شود تا مهمان ها همواره احساس راحتی داشته باشند. باغ سرسبز به همراه گل‌های زیبایی نیز باعث زنده شدن روح و طراوت بخشیدن به محیط سالن می‌شود.

  • سالن عقد گندم در محیط خوبی واقع شده است:

  • این سالن جز بهترین نوع سالن عقد در یوسف آباد می‌باشد که حتی به شرایط رفت و آمد مهمان‌ها نیز توجه نموده است. این سالن عقد در محله ای کم سر و صدا و خلوت با امکان دسترسی سریع می‌باشد. در اطراف سالن از نورپردازی خوبی استفاده شده است که محیط رویایی و دل‌انگیزی را برای تمام افراد به وجود آورد.

  •  

     

  • فضای سالن عقد گندم مناسب است:

  • گاها در برخی از سالن‌های عقد، فضا به اندازه‌ای کم می باشد که مهمان‌ها به شدت احساس معذب بودن دارند. اما در این سالن مینیمال هیچ‌وقت با اینگونه مشکلات روبرو نمی‌شود. فضای مناسب برای جایگاه عروس و داماد، تعبیه محیط خوب برای سفره عقد و همچنین فضای آزاد بین میزهای مهمان‌ها جهت رفت و آمد از جمله مزایای این سالن است. از همین رو کادر پذیرایی می‌توانند به راحتی بین میزها حرکت کرده و از مهمان‌ها به خوبی پذیرایی کنند.

  • سالن عقد گندم دارای فضای پارک ماشین خوبی است:

  • همواره محل پارک ماشین یکی از دغدغه مهمان‌ها و البته میزبان می‌باشد. از همین سو مدیریت این سالن برای اینکه دغدغه افراد را برطرف نماید، فضای سرپوشیده و مناسبی را برای ماشین‌ها در نظر گرفته است که بتوان برای ساعات طولانی نیز ماشین را در آنجا پارک کرد.

  • کیفیت غذاهای این سالن عالی است:

  • کیفیت غذا و پذیرایی همواره برای افراد و مخصوصا خانواده‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است. شما همواره باید قبل از اینکه با سالن قرارداد ببندید از کیفیت غذاهای آنان اطمینان حاصل نمایید از همین رو می‌توانید در سالن عقد گندم مطمئن باشید که انواع غذاهای ایرانی و خارجی را با بهترین کیفیت خواهید داشت که با هر ذائقه‌ای سازگار باشد. انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، دسر و میوه و شیرینی از دیگر موارد پذیرایی هستند که در بهترین نوع خود ارائه می‌شوند.

  •  

     

     

  • سالن عقد گندم دارای امکانات رفاهی خوبی است:

  • در این سالن زیبا شما سفره عقد زیبا- سالن آرایشی- تهویه مناسب- نورپردازی- گل‌آرایی- سرویس‌های بهداشتی فرنگی و ایرانی- اتاق تعویض لباس و غیره را مشاهده خواهید نمود که موارد مورد نیاز مهمان‌ها و زوجین را فراهم نموده است. لذا این خدمات با کیفیت مناسبی ارائه می‌شوند که تا شان و منزلت دو خانواده حفظ گردد. با توجه به خدمات ارائه شده و سطح بالای این سالن، اما قیمت آن نیز بسیار مقرون به صرفه و خوب است. به گونه‌ای که زوجین رغبت زیادی برای رزرو نمودن آن می‌نمایند.

     

    جمع‌بندی:

    به صورت کلی باید در نظر داشته باشید که در یک سالن عقد موارد مهمی وجود دارند که می‌توانند جشن شما را خاص نمایند، کادر پذیرایی، کیفیت خدمات، قیمت، زیبایی محیط، سیستم صوتی و نورپردازی، موزیک، سفره عقد و ... تنها برخی از این نکات می‌باشند. اما در خانه عقد گندم، تلاش شده است تا به این موارد فکر شود و راه حل مناسب برای آن در نظر گرفته شود. لذا اگر به دنبال سالن عقدی هستید که بدون کمترین نگرانی تمام مواردی که به آن نیاز دارید را بدون هیچگونه مشکلی سریع برای شما فراهم آورد، از سالن عقد گندم دیدن نمایید.