بلاگ

بررسی خانه عقد گندم

06 اردیبهشت 1400 | ازدواج

خانه عقد گندم یکی از سالن‌های لوکس برای برپایی مراسم عقد می‌باشد که توانسته است با فراهم آوردن تمام امکانات لازم و مهم جهت این چنین مراسم‌هایی، دغدغه زوجین را برطرف نماید. بی‌شک انتخاب یک محل خوب و ارائه پذیرایی مناسب می‌تواند شان خانواده‌ها و اعتبار آنان را نزد مهمانان افزایش دهد. اما استرس‌ها و نگرانی‌ های موجود، گاها موجب می‌شود که افراد نتوانند اقدام به انتخاب بهترین سالن موجود نمایند. در همین راستا در نظر داریم که یک سالن عقد خاص به نام خانه عقد گندم به مدیریت سرکار خانم الهه علیقلی و جناب آقای علیرضا سلیمانیان را معرفی نماییم که با سبکی نو و مدرن در تهران توانسته است، نظر مثبت زوج‌های بسیاری را جلب نماید.

امکانات و ویژگی‌های خانه عقد گندم:

شاید از دید بسیاری از افراد انتخاب سالن عقد دشوار نبوده و نیازی نباشد تا هزینه بسیاری برای آن شود اما باید توجه نمود که این مکان عقد می‌باشد که موجب می‌گردد، مراسم شما باشکوه، به یادماندنی و آبرومند برگزار شود. از همین رو مدیران سالن عقد گندم تلاش نموده‌اند تا به تمام این موارد توجه نمایند و یک سالن خاص را ارائه دهند. در همین راستا در ادامه می‌توانید با بخشی از مشخصات و ویژگیهایخانه عقد گندم آشنا شوید:

  • امکان برگزاری عقد آریائی:

عقد آریائی که امروزه بسیاری از زوجین به دنبال آن می‌باشند، نیاز به فضای کافی جهت برگزاری، گل آرائی بسیار زیبا و بافتی خاص دارد که نشان دهنده آیین و پیشینه ایرانیان باشد. این مورد در خانه عقد گندم با ظرافت و باریک بینی خاصی مهیا شده است.

  • فضای کافی و خاص:

یکی از دغدغه خانواده‌ها برای تهیه سالن عقد، مکانی است که دارای فضای خاص و مدرن باشد که بتوان به راحتی از مهمانان پذیرایی نموده و زمینه آسایش آنها را فراهم کرد. در همین راستا در خانه عقد گندم، سالنی به ظرفیت 60 نفر مهیا شده است که می‌توان در آن به صورت اختصاصی از مهمان‌ها پذیرایی کرد. البته باید به این مورد نیز توجه نمود که در این سالن، برای مهمان‌های خاص فضای جداگانه‌ای نیز در نظر گرفته شده است که بتوان میزبان آنها بود.

  • مکان سالن:

خانه عقد گندم در بهترین مکان شمال تهران واقع شده است لذا امکان رفت و آمد برای افراد در ساعات شلوغی به راحتی میسر است. همچنین باید در نظر داشت که این سالن در خیابانی شیک و محیطی آرام قرار داد که به هر چه بهتر برگزار شدن مراسم شما کمک شایانی می‌نماید.

  • نوع پذیرایی:

از مزیت‌های اصلی این سالن داشتن فضای پذیرایی جداگانه، استفاده و بکارگیری از کادری مجرب، فراهم آوردن مکانی دنج، گرم و صمیمی، ارائه انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد بر اساس درخواست مهمانان، پرسنلی با سابقه و مجرب و ... می‌باشد. در واقع شما در این سالن می‌توانید از جشن خود لذت برده و پذیرایی را به صورت کامل به عوامل سالن بسپارید.

  • داشتن سالن زیبایی و مزون لباس عقد و عروسی:

این مورد یکی از آپشنهای  سالن گندم می‏باشد. همانگونه که قطعا قبول دارید، همواره تمام مهمان‌ها در تهران حضور نداشته و از شهرهای اطراف مراجعت می‌نمایند، داشتن سالن‌های زیبایی و آرایشی موجب می‌شود تا این گروه نیز بتوانند آراسته و شیک در مجلس حضور داشته باشند. البته خاطر نشان می‌شود که سالن گندم دارای مزون لباس عقد و عروس نیز می‌باشد لذا عروس خانم‌ها می‌توانند انواع لباس‌ها و مدلهای روز دنیا را در این مزون مشاهده نموده و اقدام به تهیه نمایند. این گزینه برای اشخاصی که زمان لازم برای جستجو ندارند، بسیار مقرون به صرفه می‌باشد.

  • تزئینات:

یکی از فاکتورهای فوق العاده مهم در بحث انتخاب سالن، توجه به تزئینات آن است. خانه عقد گندم با گل آرائی بسیار زیبا، شمع آرایی خاص، آیینه کاریهای بی‌نظیر و ... تلاش نموده است که یک سبک مدرن و شیکی را ارائه دهد که بتواند نظر مثبت بینندگان را جلب نماید. سبک‌های خاص برای هر نوع سلیقه‌ای، اعم از مدرن، سنتی، کژوال و غیره در حال حاضر مخاطبان بسیاری دارد که در این سالن نیز پارامترهای مختص به هر کدام مشاهده می‌شود.

  • فضای مناسب عکاسی:

آتلیه عکاسی، جایگاه عکس و فضاهای خاص برای فیلمبرداری از جمله مواردی است که در نظر گرفتن آنها باعث به یادماندنی‌تر شدن روز عقد و عروسی می‌شود. با ورود به سالن عقد گندم به راحتی می‌توان متوجه شد که مدیران آن تلاش نموده‌اند تا بر روی دیزاین سالن وقت صرف کرده و گزینه خوبی را برای عکس‌برداری ارائه دهند. با این آپشن دیگر نیاز نیست تا عروس و داماد برای تهیه عکس به باغ‌های مجزای دیگری مراجعت نمایند و زمان زیاد برای این مورد صرف کنند.

  • ارائه خدمات هنری:

یکی دیگر از تفاوت‌های خانه عقد گندم با سایر سالن‌های موجود فعلی، ارائه خدمات هنری می‌باشد. این خدمات مشاوره در خصوص نحوه برگزاری عقد، محل، تشریفات مد نظر، نوع دیزاین و مواردی از این قبیل را شامل می‌شود. خدمات مذکور توسط پرسنل آگاه، خوش ذوق و با صبر ارائه می‌گردد تا زوجین بتوانند به فاکتورهای مد نظر خود پاسخ دهند.

  • منوی غذا:

در سالن‌های پذیرایی توجه به منوی غذا و کیفیت آن همواره برای خانواده‌ها مهم است. لذا بسیار اهمیت دارد که شما در زمان بازدید از این سالن‌ها، حتما کیفیت غذاها را تست و بررسی نمایید. این مورد در سالن عقد گندم نیز ممکن می‌باشد لذا خانواده‌ها دلهره‌ای از بابت نحوه پذیرایی نخواهند داشت.

  • تمهیدات موسیقی و نور:

در زمان برگزاری مراسم توجه به مهیا بودن نور کافی در تمام بخش‌ها، تهویه مناسب، به گوش رسیدن موسیقی، دید خوب بر روی سن و مواردی از این قبیل دارای اهمیت زیادی است که بخش فنی سالن تمام این موارد را زیر نظر دارند.

جمع‌بندی:

سالن عقد گندم در نوع خود می‌تواند یک سالن بی‌نظیر باشد که به تمام نیازها و احتیاجات عروس و دامادها فکر کرده و تلاش نموده است تا آنها را برطرف سازد. این سالن برای عقد آریائی دارای جایگاه خاص و شیک است، با داشتن اتاق‌های مجزا به عنوان رختکن، شرایط تعویض لباس راحت را فراهم می‌آورد، از لحاظ موقعیت مکانی در بهترین نقطه شهر قرار دارد، آماده پذیرایی با هر نوع وعده غذایی اعم از ناهار و شام است. همچنین دیزاین و چیدمان آن لوکس و شیک می باشد که بسیار تاثیرگذار است.

 

منابع:

https://en.wikipedia.org/wiki/Wedding_reception

https://www.eventective.com/minneapolis-mn/wedding-venues/