بلاگ

آشنایی با خانه عقد گندم

06 اردیبهشت 1400 | ازدواج

خانه عقد گندم به عنوان یک سالن زیبا و فوق العاده، به مدیریت سرکار خانم الهه علیقلی و جناب آقای علیرضا سلیمانیان، شرایطی را برای زوجین فراهم آورده است که بتوانند روز عقد خود را بسیار با‌شکوه و خاص برگزار نمایند. همانگونه که می‌دانید، پس از سپری شدن، مراسم بله‌برون، خواستگاری و غیره، نوبت به مراسم عقد می‌باشد. برخی از افراد ترجیح می‌دهند تا این جشن را در منزل و برخی دیگر آن را در سالن‌های مخصوص برگزار نمایند تا مدیریت مهمانی آسان‌تر باشد. از آنجا که روز عقد افراد تکرار نشدنی است، زوجین ترجیح می‌دهند تا بهترین انتخاب‌ها را برای هر چه بهتر برگزار شدن آآآۀآآن داشته باشند. انتخاب یک سالن خوب و شیک همواره یکی از دغدغه‌های خانواده‌ها برای اینگونه مراسم‌ها بوده است. خانه عقد گندم با فراهم آوردن سبکی نو و مدرن در تهران باعث شده است که نظر مثبت بسیاری از افراد جلب شود. در ادامه می‌توانید با ویژگی‌های این سالن بیشتر آشنا شوید.

بررسی امکانات خانه عقد گندم:

قطعا پس از گذراندن استرس‌ها و تکاپوهای بسیار، انتخاب راحت یک سالن عقد می‌تواند تمام نگرانی‌ها و دغدغه‌های قبلی را پوشش دهد. اما با توجه به اینکه بسیاری از افراد تجربه آنچنانی برای انتخاب سالن ندارند، در زیر موارد مهمی لیست شده است که می‌توانید مطالعه کرده و در زمان تهیه سالن به آن توجه نمایید.

  • ظرفیت:

اولین فاکتور برای انتخاب سالن عقد، بررسی ظرفیت سالن است. لذا شما باید از قبل برآورد نسبتا دقیقی از مهمان خود داشته باشید. حتما توجه نمایید که مراسم عقد مراسم شلوغی نیست و توصیه می‌شود برای رسیدگی بهتر به تمام امور، از افراد کمتری نسبت به عروسی دعوت به عمل آورید. این بین خانه عقد گندم با فراهم آوردن ظرفیت 60 نفر تلاش نموده است تا بتواند فضای میزبانی خوبی را برای مهمانان شما ارائه دهد. در واقع با فضای مناسب برای 60 نفر شما خواهید توانست یک مجلس کوچک و آبرومندی داشته باشید که در محیطی لوکس و بسیار شیک برگزار می‌شود.

  • ظاهر سالن:

امروزه سالن‌های عقد از امکانات زیباسازی مختلف چون تزئینات با شمع، گل و غیره استفاده می‌نمایند که نمای قشنگ‌تری را به محیط عقد بدهند. در خانه عقد گندم از گل آرائی بسیار زیبا در کنار سفره عقد بی‌نظیر و شمع‌ها و آینه‌های خاص استفاده شده است که جلوه تشریفاتی و زیبایی را به مراسم شما ببخشد. هر اندازه برای چیدمان این محیط از متخصصان با تجربه‌تری استفاده شود، ظاهر سالن بهتر خواهد شد که مدیران خانه عقد گندم نیز به این مهم توجه داشته‌اند، به همین دلیل می‌توان به جرات بیان نمود که سبکی نو و مدرن در تهران ارائه شده است که در کمتر سالن عقدی رویت می‌شود.

  • امکان برگزاری عقد آریائی:

امروزه افراد بسیاری به دنبال برگزاری عقد آریائی مطابق با آیین و سنت‌های پیشین هستند. رسا بودن صدا، داشتن فضای کافی برای ایستادن، سیستم‌های صوتی مورد نیاز و فضای زیبا، از جمله تمهیداتی است که سالن عقد گندم به آن توجه نموده و برای عروس و دامادهای خوش ذوق فراهم کرده است. در این نوع عقد نیاز به برخی از تشریفات دفترخانه‌ای است که این سالن تلاش نموده است تا همه را برای زوجین فراهم آورد.

  • امکانات پذیرایی:

از دیگر فاکتورهای مهم برای انتخاب سالن، توجه به امکانات پذیرایی می‌باشد. دارا بودن میزهای سرو کافی، خدمه مورد نیاز برای پذیرایی، امکانات رفاهی، چیدمان صحیح میزها و غیره از دیگر موارد مهم در این حیطه می‌باشد که در سالن مذکور نیز مشاهده می‌شود.

گاها نیاز است که سالن‌های عقد دارای دو محیط متفاوت برای بانوان و آقایان یا دو فضای جداگانه برای پذیرایی و مراسم باشند که در خانه عقد گندم به این مورد نیز توجه شده و امکانات فوق فراهم آمده است. از دیگر مزایای این سالن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان ارائه محیطی برای سرو ناهار و شام به صورت مجزا فراهم است.
  • سالن در محله آرام و کم رفت و آمدی واقع شده است لذا مشکل ترافیک در تایم‌های شلوغ وجود ندارد.
  • دکوراسیون و تم‌های به کار رفته در سالن، بر اساس آخرین سبک‌ها و مدل‌های دنیا می‌باشد که ظاهر خیره کننده‌ای را ایجاد نموده است.
  • امکان برپا نمودن موسیقی و مستقر شدن گروه مذکور در منطقه مخصوص که برای مهمان‌ها مشکل ساز نباشد، فراهم شده است.
  • امکان عکس‌برداری و فیلم‌برداری در جشن برقرار می‌باشد. حتی برای زیباتر شدن عکس‌ها، فضاهای خاص با دکور و تم زیبا نیز در نظر گرفته شده است.
  • سبک هنری به کار رفته در این سالن تا به امروز در سالنی استفاده نشده است، لذا می‌توان انتظار داشت که جشن از هر نظر بی‌نظیر باشد.
  • پذیرایی و تایم‌بندی کارمندان همه بر اساس اصول و مواردی است که از قبل با داماد هماهنگ شده است  لذا در این سالن هیچگونه بی‌نظمی دیده نمی‌شود.
  • سیستم گرمایشی و سرمایشی سالن به صورت مرتب بررسی شده تا هوای مطبوعی را برای همگان فراهم آورد.
  • این سالن برای زیبایی بیشتر سالن از رقص نورهای مختلف استفاده می‌کند که زیبایی محیط را چند برابر می‌نماید.
  • جمع‌بندی:

    تمام عروس و داماد ها مایل هستند تا در روز عقد و عروسی خود بدرخشند و از بهترین گزینه‌ها استفاده نمایند، انتخاب دسته گل، لباس و سالن عقد و غیره، همگی جز مواردی هستند که نیاز به صرف وقت و انرژی بسیاری دارند. این بین برخی از سالن‌های عقد همچون خانه عقد گندم، تلاش نموده است تا نگرانی زوجین را کاهش دهد و با فراهم آوردن بهترین نوع خدمات، پذیرایی، تشریفات و مواردی از این قبیل، روز عقد را برای آنها خاص و جذاب نماید. در همین راستا مدیریت خانه عقد گندم برای جلب نظر عروس و دامادها از سبک مدرن و شیک برای دیزاین و طراحی سالن خود بهره برده است. همچنین فضای کافی برای پذیرایی، نشستن و لذت بردن برای مهمان ها مهیا شده است تا افراد بتوانند حس آرامش لازم را کسب نمایند. یکی از مزیت‌های اصلی این سالن برخورداری از تزئیناتی چون گل آرایی می‌باشد. لذا همواره مدیران خوش ذوق آن تلاش می‌نمایند تا از گل‌های زیبا و مخصوص هر فصل برای طراحی‌های بینظیر استفاده کنند.

     

    منابع:

    https://en.wikipedia.org/wiki/Wedding_reception

    https://www.eventective.com/minneapolis-mn/wedding-venues/